WNIOSKI I SKARGI
- Każdy Pacjent ma prawo do zgłoszenia Dyrektorowi Szpitala lub Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa wniosku albo skargi.
- Szpital przyjmuje i rozpatruje wnioski oraz skargi Pacjentów w sposób gwarantujący przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, równe traktowanie stron i zachowanie obiektywizmu.
- Wnioski i skargi dotyczące działalności medycznej Szpitala należy kierować do Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa, pozostałe podlegają nadzorowi merytorycznemu Dyrektora Naczelnego.
- Wnioski i skargi można składać:
- w formie pisemnej za pośrednictwem poczty: Sekretariat Dyrektora Szpitala / Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek
- w formie pisemnej drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- osobiście w formie pisemnej w Kancelarii Szpitala: budynek administracji, parter
- osobiście u Dyrektora Szpitala lub Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa w każdy wtorek w godzinach 10:00-12:00 po uprzednim umówieniu spotkania
- Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie wynika jasno przedmiot pisma, wzywamy wnoszącego, by uzupełnił je w terminie 7 dni, informując, że jeśli braki nie zostaną uzupełnione, pismo pozostanie bez rozpatrzenia.
- Nie rozpatrujemy pism anonimowych ani nie zawierających adresu.