Dyrektor
piętro II
Do obowiązków Dyrektora Szpitala należy w szczególności:
- Określanie i formułowanie polityki Szpitala;
- Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie głównych funkcji Szpitala;
- Zapewnienie świadczenia opieki zdrowotnej przez Szpital oraz stwarzanie takich warunków i podejmowanie takich decyzji organizacyjnych, koordynacyjnych i planistycznych, które zapewnią uzyskanie optymalnych efektów, w szczególności w wykonywaniu zadań podstawowych;
- Odpowiedzialność za jakość świadczonych usług;
- Nadzór nad całością gospodarki finansowej;
- Ustalanie zasad organizacji pracy i współpracy poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Szpitala;
- Nadzór nad prawidłową realizacją zadań wynikających ze Statutu Szpitala i Regulaminu Organizacyjnego przez poszczególne jednostki i komórki organizacyjne;
- Reprezentowanie Szpitala na zewnątrz i występowanie z projektami, wnioskami i opiniami wyrażającymi stanowisko Szpitala;
- Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków, skarg i odwołań pracowników;
- Przyjmowanie wniosków i skarg pacjentów;
- Prowadzenie polityki kadrowej gwarantującej odpowiedni poziom udzielanych świadczeń.