Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa
piętro II
Podstawowym zadaniem Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa jest merytoryczny nadzór i koordynacja udzielania świadczeń zdrowotnych, w szczególności:
- Organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy podległych jednostek i komórek organizacyjnych w celu zapewnienia należytej opieki medycznej;
- Utrzymanie na odpowiednim poziomie udzielania świadczeń zdrowotnych;
- Dbanie o zabezpieczenie w niezbędny sprzęt medyczny;
- Nadzór nad gospodarką lekami i artykułami sanitarnymi stosowanymi w podległych jednostkach i komórkach organizacyjnych;
- Analizowanie możliwości rozbudowy bazy diagnostycznej dla celów lecznictwa i szkoleniowych oraz sprawowanie nadzoru nad racjonalnym wykorzystaniem aparatury i sprzętu;
- Podejmowanie decyzji organizacyjnych, administracyjnych, finansowych, inwestycyjnych, kadrowych i innych w podległych jednostkach i komórkach organizacyjnych;
- Kontrolowanie wykonania wydanych zarządzeń, instrukcji, regulaminów i innych przepisów regulujących działalność Szpitala;
- Systematyczne dążenie do utrzymania należytego standardu jakości świadczenia usług zdrowotnych poprzez stawianie wymagań i egzekwowanie dokładnego wykonania zarządzeń i poleceń przez podległy personel;
- Ustalenie zasad współpracy jednostek i komórek organizacyjnych w procesie leczenia;
- Nadzór nad dokumentacją prowadzoną w podległych jednostkach i komórkach organizacyjnych;
- Organizowanie zespołów zajmujących się zbieraniem i przetwarzaniem danych w zakresie epidemiologii, zachorowań, zgonów i innych wskaźników zdrowotnych;
- Nadzorowanie działań Koordynatora Transplantacyjnego.