Dział Kadr
piętro II
Do podstawowych zadań Działu Kadr należy w szczególności:
- Prowadzenie wszystkich spraw osobowych dotyczących personelu zatrudnionego, a także nowo przyjmowanych pracowników i zwalnianych;
- Uzupełnianie informacji w systemie dotyczących kwalifikacji, kursów, wykształcenia;
- Sporządzanie aneksów zakresów czynności pracowników;
- Sporządzanie dla pracowników i Sekcji Płac:a) umów o pracę,b) pism dotyczących przeszeregowań i zmian obowiązków,c) dodatków za staż pracy,d) ekwiwalentów,e) nagród jubileuszowych,f) przeniesień,g) rozwiązań umów o pracę;
- Wprowadzanie danych osobowych do programu "Płatnik" i przekazywanie ich do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
- Prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy zgodnie z grafikiem, tj. ilość dni i godzin (urlopy, zwolnienia lekarskie);
- Przeprowadzanie kontroli dyscypliny pracy we wszystkich komórkach Szpitala i sporządzanie z nich protokołów, sprawdzanie prawidłowości wykorzystania zwolnień lekarskich;
- Sporządzanie i wydawanie świadectw pracy oraz ich duplikatów;
- Wystawianie zaświadczeń;
- Przekazywanie akt osobowych zwalnianych pracowników do Archiwum, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Przygotowywanie materiałów do sprawozdań statystycznych;
- Prognozowanie i planowanie w zakresie potrzeb kadrowych;
- Prowadzenie ewidencji wykonania etatów całego personelu Szpitala;
- Sporządzanie comiesięcznego zestawienia wykonanych etatów;
- Bieżąca kontrola zatrudnienia;
- Sprawozdawczość dotycząca ilości etatów, kwalifikacji personelu medycznego - dla Głównego Urzędu Statystycznego, Ministra Zdrowia;
- Comiesięczne sprawdzanie i potwierdzanie ewidencji czasu pracy;
- Rozliczanie czasu pracy po okresie rozliczeniowym;
- Prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
- Wykonywanie czynności związanych z działalnością Komisji Socjalnej, współpraca ze związkami zawodowymi w tym zakresie;
- Przygotowywanie druku Rp-7 i przekazywanie do Sekcji Płac;
- Przygotowywanie dokumentów emerytalnych, rentowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
- Przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert;
- Sporządzanie umów cywilno-prawnych;
- Prowadzenie ewidencji umów cywilno-prawnych;
- Sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków;
- Ewidencjonowanie czasu wolnego osób udzielających świadczeń zdrowotnych;
- Comiesięczne wystawianie terminowych skierowań na badania okresowe;
- Sporządzanie wykazów pracowników w celu potwierdzenia wykonanych badań okresowych.