Z-ca Dyrektora ds. Technicznych, Eksploatacji i Utrzymania Ruchu
piętro I
Do podstawowych zadań Zastępcy Dyrektora ds. Technicznych, Eksploatacji i Utrzymania Ruchu należy kierowanie i nadzorowanie bezpośrednio działalnością Szpitala w zakresie wszelkich spraw technicznych, eksploatacyjnych, utrzymania ruchu, informatycznych i gospodarczych w tym:
- Nadzór i kontrola nad majątkiem Szpitala pod względem infrastruktury budowlanej, drogowej i wodno – energetycznej;
- Sprawowanie kontroli nad właściwym użytkowaniem i zabezpieczeniem majątku;
- Nadzór i kontrola nad całokształtem prac związanych z prowadzeniem systemów informatycznych i cyberbezpieczeństwem;
- Minimalizacji kosztów materiałowych, zużycia energii i usług;
- Nadzór i kontrola nad całokształtem prac związanych z prowadzeniem kasacji środków trwałych;
- Nadzór i kontrola całokształtu prac związanych z bieżącą konserwacją oraz naprawami obiektów, pomieszczeń, urządzeń, instalacji, sprzętu i aparatury medycznej;
- Nadzorowanie organizacji ruchu na drogach wewnętrznych, wyznaczania miejsc parkingowych oraz stosowania oznaczeń dróg;
- Nadzorowanie prac związanych z optymalnym oznakowaniem Szpitala zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynków, ze szczególnym uwzględnieniem wyznaczania szklaków poruszania się pacjentów, odwiedzających, personelu i dostawców;
- Nadzorowanie prac związanych z porządkowaniem terenu zewnętrznego Szpitala;
- Nadzorowanie opracowywania planów konserwacji, remontów oraz napraw urządzeń;
- Nadzorowanie terminowego wykonywania i dokumentowania wszelkich przeglądów dotyczących sprawnego funkcjonowania Szpitala;
- Nadzorowanie całokształtu spraw związanych z ochroną środowiska;
- Nadzór na gospodarką odpadami, w tym szpitalnymi;
- Nadzór nad wykonywaniem usług pralniczych.